Finalul jocurilor
În timp ce STR Laurie e investigată de FBI, Liz și Ri'Chard încearcă să preia clienții firmei. Pe măsură ce luptă să se elibereze de STR Laurie, Ri'Chard și Liz trebuie să decidă cine e șeful firmei. Diane este forțată să-și expună tratamentul cu PT-108.