Jyu Sa
După ce un pont de la Evan le îndrumă pe Nicky și Mia spre o întâlnire secretă între Juliette și un om de știință misterios, Nicky începe să pună la îndoială modul în care ar trebui să abordeze relația cu Mia, ca prietenă sau ca shifu – maestra ei.