Enclava
După ce descoperă un obiect pe care Russell Tan îl urmărește, Nicky cere ajutorul familiei sale pentru a ajuta la infiltrarea în Enclavă, o adunare secretă a elitei lumii. Nicky se confruntă cu consecințele unui secret pe care l-a ascuns Miei.