Descendență
Disperarea lui Nicky de a o găsi pe Mia se intensifică după ce află că Mia are probleme și că profeția lui Xiao s-ar putea să devină realitate. Între timp, Zhilan face o descoperire surprinzătoare despre planul lui Russell Tan.