Anul Tigrului, prima parte
Cu Noul An Lunar care se apropie, o Nicky mai plină de încredere și mai cu picioarele pe pământ se găsește într-o situație bună în relația cu Henry și cu familia ei. Dar o intrare prin efracție la reședința Shen o cutremură.