Distrugere
Nicky este șocată după ce un secret pe care l-a ținut ascuns de familia sa duce la niște consecințe tragice. Între timp, Mia face echipă cu un aliat neașteptat, iar Nicky și Henry se află la o răscruce în relația lor.