Reuniune
După ce primesc un nou indiciu care ar putea duce la locul unde se află Mia, Nicky și Henry se grăbesc să o găsească înaintea forțelor lui Russell Tan. Mei-Li este testată când se deschide un nou restaurant în apropiere.