Alchimistul
În timp ce Nicky investighează secretele din spatele unei pietre misterioase pe care Juliet o caută, Henry descoperă o revelație șocantă despre tatăl său. Iar Althea se pregătește pentru întâlnirile cu investitorii pentru aplicația ei.