Shag Rugg deschide o zonă VIP în cafeneaua Mudbug și cheltuiește toți banii pentru a trăi în lux. Cafeneaua dă faliment. Chitara lui El Kabong se rupe. El trebuie să găsească o nouă armă în loc, dar nimic nu e potrivit.