Jabberjaw visează să ajungă asistent manager la magazinul lui Magilla. Se folosește de amnezia lui ca să obțină slujba dorită. Augie și Daddy realizează că au uitat să ia banane. Augie pornește în aventură singură, pentru a face rost de banane.