Copiii din Jellystone se deghizează în Domnul Flabby Dabby Wabby Jabby pentru a vedea un film pentru adulți. Lucrurile o iau razna. Captain Caveman realizează că e tată, iar asta îi afectează stilul de viață, dar vrea să fie cel mai bun tată.