Cizmele lui Boo/Cățelușul meu Dave
Boo Boo se simte subapreciat până când găsește niște cizme care-l fac mai înalt. Yogi devine invidios. Doggie Daddy o aduce pe Augie deghizată la seara băieților și ea devine cel mai popular membru al grupului.