Ultimii zece ani
Matsuri Takabayashi, în vârstă de 20 de ani, află că va mai trăi doar 10 ani, din cauza unei boli incurabile. Ea decide să nu se îndrăgostească, dar îl întâlnește pe Kazuto Manabe.