Cindy îi pune lui Yogi un stomac nuclear. El se transformă într-o mașinărie de mâncat. Ea trebuie să găsească o cale să-i potolească foamea. Grape Ape adoarme în mijlocul orașului. Totul se transformă dintr-o scenă liniștită într-un film apocaliptic.