Folosim jeleu/Pisicile știu să danseze
Cindy uită să citească o carte pentru clubul de lectură și îi transformă pe toți în gelatină. Top Cat și gașca pierd aleea într-o competiție de dans. Clasicele lor trucuri și șmecherii nu le readuc casa înapoi.