Top Cat și gașca fură crochete de pește expirate pentru a le revinde cetățenilor din Jellystone. Huckleberry vrea să promoveze turismul și îl angajează pe Yogi să regizeze un video pentru oraș. Yogi cheltuieşte tot bugetul oraşului.