O lună de zăpezi
După ce o zi de ninsoare o salvează pe Blossom de la a-i da un răspuns unui băiat care o invitase să iasă împreună, ea să-şi prelungească vacanţa, chiar cu riscul de a aduce zăpezile veşnice în Townsville, odată cu ele, pe monstruoşii yeti.