Evadare din Insula Monştrilor
Bubbles a câștigat două bilete la concertul trupei lor preferate, Haimanalele Sensibile. Blossom și Buttercup se întrec pentru a merge cu ea. Avionul Primarului se prăbușește pe Insula Monștrilor şi fetele trebuie să salveze situația!