Coroana buclucaşă
Bucuria lui Bubbles de a participa la concursul de fler, de frumusete şi de talent din Townsville este întunecată de ambiţiile lui Blossom şi Buttercup. Când o coroană le face necazuri concurenţilor, fetiţele înţeleg că au probleme mari.