Fetiţele smochinite
Sătule să fie cele mai mici din şcoală, fetiţele îl conving pe profesorul Utonium să facă o poţiune care să le ajute să crească un pic. Din păcate, când beau prea multă poţiune, se transformă în bătrânele şi în ţinta principală a lui Mojo Jojo.