Petrecere în pijamale
După ce au exagerat cu bomboanele, Blossom și Buttercup s-au trezit fără să-și aducă aminte de noaptea anterioară. Nu ştiau unde este Bubbles! Trebuie să o găsească pe Bubble înainte ca Profesorul să se întoarcă!