Adio, Bellum
După plecare asistentei sale, dra Bellum, primarul devine dependent de ajutorul fetiţelor Powerpuff care o angajează pe Bianca Bikini ca secretară. După ce Bianca le ia prizoniere pe fetiţele Powerpuff, primarul trebuie să le ajute.