Inorogul neştiut
Bubbles îl convinge pe profesor să-şi testeze noua rază transmetamorfică pe prietenul ei, poneiul Danny. Dar când experimentul îl transformă pe Danny într-un monstru, Bubbles trebuie să-l împiedice să distrugă orăşelul.