Cererea
Pe măsură ce Luca este din ce în ce mai bolnav, Thony este dispusă să facă orice pentru a-i obține un nou tratament, inclusiv să-i ceară lui Kamdar să o ajute. Între timp, Arman discută cu Nadia despre secretul ei.