Refugiu
După ce Thony, Arman și Garrett lucrează împreună pentru a pune la cale plan ca să-l distrugă pe Kamdar odată pentru totdeauna, Thony decide să ia lucrurile în propriile mâini pentru a se asigura că Fiona și Luca vor fi în siguranță.