Păcatele taților
După ce Luca este răpit de tatăl său, Thony solicită ajutorul celor de la FBI ca să-și găsească fiul. Între timp, un incident care îl implică pe Chris o obligă pe Fiona să-și protejeze fiul prin orice mijloace.