Paradisul pierdut
Un trio neașteptat apare în misiunea de a-l doborî pe Cortés, pe măsură ce relația dintre Arman și Nadia atinge un punct critic. Între timp, Fiona încearcă să-și țină familia în siguranță, în timp ce Chris continuă să sufere.