Bahala Na
După ce Fiona se pune într-o situație periculoasă, Thony îi cere ajutorul lui Arman, ceea ce continuă să creeze probleme între Arman și Nadia. Între timp, Garrett încearcă să se implice din nou în cazul Cortez.