În sfârșit
Garrett o confruntă pe Thony în ceea ce privește adevărul din spatele morții Mayei, în timp ce Nadia încearcă să rămână în grațiile lui Kamdar. Între timp, Fiona îl ajută pe Luca să-și sărbătorească ziua de naștere.