Diavolul pe care îl cunoști
Thony trebuie să facă echipă cu Arman și Nadia într-o nouă schemă de făcut bani pentru a salva viața lui Luca. Între timp, Fiona încearcă să-l țină pe Chris departe de probleme atunci când apare amenințarea unor dovezi.