Lola și Lola
Socrii lui Thony (tatăl iubitor și totuși autoritar al Fionei și mama rezervată, dar puternică) vin în Las Vegas. Între timp, Thony trebuie să-l ajute pe Arman și se întâlnește cu Robert Kamdar, fostul iubit al Nadiei.