În pădure
Boyd și Sara călătoresc merg în pădure unde dau de noi mistere terifiante. Încrederea lui Jim în turnul de transmisiuni radio începe să dispară. O tragedie neașteptată o face pe Donna să-și piardă cumpătul. Kenny și Kristi au un moment emoționant.