Așa cum sunt lucrurile acum
La Colony House, Tabitha și Julie încearcă să gestioneze noua realitate de coșmar. În pădure, Jim, Boyd și Kristi încearcă să trateze rănile lui Ethan. Tragedia lovește dintr-o sursă neașteptată, în timp ce o nouă amenințare apare.