Planul lui Boyd de a merge în pădure provoacă un răspuns neașteptat din partea lui Kenny. Jade îi cere lui Jim să-l ajute cu un experiment, iar Tabitha face o descoperire înfricoșătoare care o trimite pe un drum neașteptat în căutarea răspunsurilor.