Geamuri sparte, uși deschise
În urma unui alt deces, Boyd pune la îndoială decizia de a pleca. Jim reușește să convingă locuitorii orașului că trebuie să construiască un turn de transmisiuni radio. Fatima îl îndeamnă pe Ellis să-și rezolve problemele cu tatăl lui.