Siluete
Jim, Tabitha și Ethan încep să pună întrebări legate de locul unde se află, în speranța că răspunsurile îi vor ajuta să ajungă acasă. Ellis și Fatima îi arată lui Julie latura distractivă a traiului în oraș. Jade se chinuie să-și înțeleagă situația.