Locurile în care vom merge
Boyd găsește o sursă neașteptată care să-i dea putere. Turnul de transmisiuni al lui Jim duce la consecințe care îl cutremură profund. Groapa pe care o sapă Tabitha o duce într-un loc la care nu s-ar fi așteptat niciodată. Totul e pe cale să se schimbe.