Stâncă și distanță
Julie găsește alinare în noii ei prieteni, în timp ce Jim și Tabitha se confruntă cu mariajul lor cu probleme. Ethan se aventurează în pădure alături de Victor, în timp ce părintele Khatri îl îndeamnă pe Boyd să-și accepte rolul de lider.