Toate lucrurile bune
Părintele Khatri îi spune lui Boyd de ce crede că Sara ar putea fi folositoare. Jim și Tabitha își găsesc alinarea unul în celălalt. Colony House sărbătorește un an de la sosirea Fatimei cu o petrecere care o ia razna într-un mod îngrozitor.