Cutii mici
Alice se întreabă dacă cineva din trecutul ei ar putea fi „Acela”. Dani încearcă să-și ascundă adevăratele sentimente și să păstreze lucrurile profesionale cu Dre, în timp ce Angie se confruntă cu un adevăr dur pentru a face pasul următor cu Hendrix.