Privind spre viitor
Shane și Sophie provoacă modele vechi. Alice descoperă că persoana potrivită pentru ea ar putea fi mai aproape decât crede ea. Dani își distrage atenția de la Dre, până când o dezvăluire surprinzătoare o obligă să aleagă ceea ce își dorește cu adevărat.