Traficul din Los Angeles
Bette și Shane fac un pas în față cu Tina și Tess. Sar scântei cu cea mai nouă opțiune a lui Alice, în timp ce Angie își vindecă inima frântă cu o nouă persoană. Finley concurează pentru afecțiunea lui Maribel.