Ultima persoană care află
Micah descoperă un model queer, în timp ce o figură nouă le ajută pe Dani și Sophie să iasă dintr-o pasă proastă. Între timp, Alice testează apele noii ei relații. Adevăruri șocante ies la iveală atunci când cad măștile.