Anul trecut
Bette și Tina încearcă să-și împace trecutul și viitorul, în timp ce Angie începe cursurile universitare. Shane se adaptează la viața domestică. Alice pune la îndoială ce crede că vrea de la o parteneră. Finley se întoarce.