Republica Cehă
În nicio altă țară ca în Republica Cehă, Diego nu a putut găsi mai multe fabrici de bere cu filosofia „fără risipă”. În această vizită la Praga, el va profita de ocazie pentru a găti cu deșeurile de bere alături de apreciatul bucătar Christian Chu.