Finlanda
Creaturile de la Cercul Arctic s-au adaptat să trăiască în condiții extreme care îngroapă peisajul și resursele sale sub un strat gros de gheață și zăpadă timp de luni de zile. Bucătarul Albert Franch extrage gustul acestui peisaj limitat de resurse.