Serbia
Diego vizitează Belgradul pentru a-l întâlni pe Vanja Puškar, bucătarul de la New Balkan Cuisine, care îi va arăta importanța de a fi o parte activă a unui stup de albine. Diego va descoperi cum inițiativele locuitorilor pot schimba evoluția unui oraș.