Slovenia
Sustenabil și ecologic sunt adjective care atrag clienții. Dar ce se află în spatele etichetelor verzi? Diego vizitează „cea mai verde” țară din lume pentru a găsi răspunsul, cu o ultimă oprire la Hisa Franko, restaurantul Anei Ros cu 2 stele Michelin.