Grecia
Diego vizitează Grecia pentru a înțelege unele dintre consecințele supraturismului. Chef Tasos Mantis, un puternic susținător al produselor locale și al unei culturi gastronomice bogate, îi va arăta un mod foarte diferit de a vizita un loc turistic.