Croația
O călătorie prin care sunt descoperite comorilor Adriaticii alături de Ana Grgic, bucătarul legendarului Hotel Esplanade din Zagreb. Diego vizitează mai multe proiecte care monitorizează consumul de fructe de mare pentru a menține echilibrul în ecosistem.